Τρόποι Αποστολής
Α. Αποστολή με εταιρία ταχυμεταφοράς - Γενική Ταχυδρομική - ΕΛΤΑ Courier
Η παραγγελία σας αποστέλλεται στη διεύθυνση που μας υποδείξατε με εταιρία ταχυμεταφοράς (courier).
Η Express παράδοση γίνεται την επόμενη εργάσιμη της παραγγελίας σας (εφόσον τα προιόντα ειναι διαθέσιμα),
εκτός από ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας όπου ο χρόνος παράδοσης φτάνει έως τις 3 εργάσιμες ημέρες.
Το κόστος (με ΦΠΑ 24%) και χρόνος παράδοσης είναι ως εξής :
Υπηρεσία Express
Επόμενη Ημέρα |
Χρέωση
( € έως / kg ) |
Χρέωση
( επιπλέον kg ) |
Ενδεικτικός Χρόνος Παράδοσης (Εργάσιμες Ημέρες) |
Εντός Πόλης Αθηνών |
€ 3,00 / 2kg |
€ 1,00 / 1kg |
1 |
Εντός Περιφέρειας Αττικής |
€ 3,00 / 2kg |
€ 1,00 / 1kg |
1-2 |
Χερσαίοι Προορισμοί |
€ 4,00 / 2kg |
€ 1,00 / 1kg |
1-2 |
Νησιωτικοί Προορισμοί |
€ 5,00 / 2kg |
€ 1,50 / 1kg |
1-3 |
Οι δυσπρόσιτες περιοχές δεν επιβαρύνονται με επιπλέον έξοδα αποστολής εφόσον υπάρχει αντικαταβολή.
Η αντικαταβολή ανέρχεται σε 3 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%)
Β. Με μεταφορική εταιρεία
Δυνατότητα αποστολής με μεταφορική εταιρεία κυρίως για ογκώδη δέματα ή όταν ξεπερνούν τα 20 κιλά.Η παραλαβή των προϊόντων γίνεται στις κεντρικές αποθήκες ή στα σημεία διανομής της κάθε μεταφορικής εταιρείας της περιοχής σας.Παράδοση στο χώρο σας γίνεται (ανάλογα με την περιοχή) μετά από αίτηση σας και με το ανάλογο κόστος.
Γ. Αποστολή προς Κύπρο με εταιρία ταχυμεταφοράς (courier) - Γενική Ταχυδρομική - ΕΛΤΑ Courier
Για αποστολή με παράδοση εντός 2 εργάσιμων ημερών, η χρέωση ανέρχεται σε 20,00 € μέχρι τα 2 κιλά βάρους. Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 6,00 €.
Οι ανωτέρω χρεώσεις αφορούν και δυσπρόσιτους προορισμούς (με παράδοση σε 2-4 εργάσιμες ημέρες).
Η πληρωμή με αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται.
2.Επιστροφές Προιόντων
Αναγκαία προυπόθεση η επιστροφή να γίνει με την ίδια εταιρία courier που σας έχει αποσταλεί.
Σε όλες τις παραγγελίες υπάρχει δυνατότητα αλλαγής είτε αφορά ένδυση , κράνη , γάντια (πχ λάθος μέγεθος), είτε αφορά ανταλλακτικά (πχ. δεν ταιριάζουν στη μηχανή σας), εκτός των περιπτώσεων που αναφέρονται παρακάτω.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημά μας όπου συμφωνείται η αποστολή του προιόντος με courier στην διεύθυνση του καταστήματος συνοδευόμενο από το παραστατικό πώλησης και σε διάστημα το πολύ 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση του παραστατικού. Ρητά απαραίτητη προυπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προιόντος είναι η μη μεταχείριση ή τοποθέτηση του και η μη αλλοίωση της συσκευασίας του.
Σημειώνεται ότι τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση φθοράς κατά τη μεταφορά της παραγγελίας τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν και πάλι τον πελάτη. Επίσης, κινητήρες, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματα δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση. Το κατάστημα Moto Louis διαβεβαιώνει τους πελάτες του ότι καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή αποστολή των προϊόντων στους πελάτες και την παραλαβή τους σε άψογη κατάσταση.
Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αλλαγή εαν το προιόν χρησιμοποιηθεί.
Χρήματα δεν επιστρέφονται πάρα μόνο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει τυχόν έλλειψη κάποιου προιόντος.
Είδη ένδυσης και υπόδησης δεν επιστρέφονται μετά την χρήση τους σε καμία περίπτωση. Το είδος προκειμένου να γίνει αντικατάσταση θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.Ηλεκτρικά είδη (πχ. ανορθωτές, πολλαπλασιαστές , ηλεκτρονικές, πηνιοφόροι ,αντλίες βενζίνης , μπαταρίες) δεν έχουν καμία εγγύηση και δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση καθώς είναι αδύνατος ο έλεγχος τυχόν φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.
Προϊόντα που δεν κρατούνται ως στοκ στο κατάστημα μας ή προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία,δεν επιστρέφονται και δεν ακυρώνονται από τις παραγγελίες.
Ο πελάτης δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά.
Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.
Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορεί ο πελάτης να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί. Για παραγγελίες ανταλλακτικών τα οποία είναι εξειδικευμένα και μπορεί να χρειάζονται διευκρινίσεις καλό είναι να επικοινωνείτε με την εταιρία τηλεφωνικά για την αποφυγή λαθών.
Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προιόντος. Στην περίπτωση αυτή το προιόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη, πέρα από τα μεταφορικά. Απαραιτητη προυπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.
3.Ακύρωση Παραγγελίας
Α. Ακύρωση πριν την Ολοκλήρωση
Εύκολα και γρήγορα κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής παραγγελίας και εφόσον έχετε εισαγει στο καλάθι των αγορών σας ένα οι περισσότερα προϊόντα, μπορείτε άμεσα να κάνετε ακύρωση της παραγγελίας πατώντας το κουμπί με το χαρακτηριστικο γνώρισμα του απαγορευτικού το οποίο βρίσκεται κάτω από την λέξη «Διαγραφή».
Β. Ακύρωση εντός 24 ωρών
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία μπορείτε εντός 24 ωρών να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 210 9629958 και χωρίς καμιά έξτρα χρέωση να ακυρώσετε την παραγγελίας σας, αυτό προϋποθέτει ότι η αποστολή των προϊόντων από εμάς δεν θα έχει ολοκληρωθεί.
Εάν η αποστολή των προϊόντων έχει ολοκληρωθεί από εμάς τότε η χρέωση των μεταφορικών για την επιστροφή της παραγγελιάς επιβαρύνει τον πελάτη.
Γ. Ακύρωση μετά των 24 ωρών
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία και έχει περάσει το χρονικό όριο των 24 ωρών η χρέωση των μεταφορικών για την επιστροφή της παραγγελιάς επιβαρύνει τον πελάτη και προϋποθέτει ότι, τα προϊόντα θα βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απ. Λιανικής , Τιμολόγιο κ.α.) και την πλήρη συσκευασία τους.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και θα προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.