Δισκόπλακα Εμπρός / Πίσω Piaggio Carnaby 125 / 200 / 250 / 300 JT
Υλικά Ανώτερης Ποιότητας
Πλήρως θερμικά επεξεργασμένο υψηλού συντελεστή τριβής ανοξείδωτο ατσάλι, το οποίο παρέχει μέγιστη αντοχή στην διάβρωση (σκουριά) και την σκληρή χρήση, αποτελώντας έτσι μια ανθεκτική επιφάνεια φρεναρίσματος.
Βέλτιστος Σχεδιασμός
Σχεδιασμένες με βασικό γνώμονα την ασφάλεια και την ελαχιστοποίηση του βάρους, χωρίς συμβιβασμούς στην δομική αντοχή. Οι δισκοπλακες για μοτοσυκλέτες δρόμου, διαθέτουν το κλασσικό κυκλικό προφίλ για μέγιστη επαφή με τα τακάκια φρένων. Οι τρύπες μείωσης βάρους επιπρόσθετα,προσφέρουν το πλεονέκτημα καθαρισμού στα τακάκια και τον δίσκο.
Κατασκευή Ακριβείας
Κατεργασμένες στο πλησιέστερο σημείο ανοχής, για θετικό, απαλλαγμένο από τυχόν ταλαντώσεις φρενάρισμα, και τέλεια εφαρμογή.
Πλήρη Συμβατότητα με τακάκια όλων των τύπων
Δοκιμασμένες μηχανολογικά αλλά και μέσα από την χρήση, αγωνιστική και καθημερινή, συνεργάζονται άψογα με τακάκια όλων των τύπων όλους τους – μεταλλικά σιδερένια, ημί – μεταλλικά, οργανικά και Kevlar, προσφέροντας ελεγχόμενη, προοδευτική και σταθερή απόδοση φρεναρίσματος κάτω από όλες τις συνθήκες.
Διαστάσεις :
Εξωτερική διάμετρος x Εσωτερική τρύπα x Πάχος
260 x 125 x 4mm
Πλήρως θερμικά επεξεργασμένο υψηλού συντελεστή τριβής ανοξείδωτο ατσάλι, το οποίο παρέχει μέγιστη αντοχή στην διάβρωση (σκουριά) και την σκληρή χρήση, αποτελώντας έτσι μια ανθεκτική επιφάνεια φρεναρίσματος.
Βέλτιστος Σχεδιασμός
Σχεδιασμένες με βασικό γνώμονα την ασφάλεια και την ελαχιστοποίηση του βάρους, χωρίς συμβιβασμούς στην δομική αντοχή. Οι δισκοπλακες για μοτοσυκλέτες δρόμου, διαθέτουν το κλασσικό κυκλικό προφίλ για μέγιστη επαφή με τα τακάκια φρένων. Οι τρύπες μείωσης βάρους επιπρόσθετα,προσφέρουν το πλεονέκτημα καθαρισμού στα τακάκια και τον δίσκο.
Κατασκευή Ακριβείας
Κατεργασμένες στο πλησιέστερο σημείο ανοχής, για θετικό, απαλλαγμένο από τυχόν ταλαντώσεις φρενάρισμα, και τέλεια εφαρμογή.
Πλήρη Συμβατότητα με τακάκια όλων των τύπων
Δοκιμασμένες μηχανολογικά αλλά και μέσα από την χρήση, αγωνιστική και καθημερινή, συνεργάζονται άψογα με τακάκια όλων των τύπων όλους τους – μεταλλικά σιδερένια, ημί – μεταλλικά, οργανικά και Kevlar, προσφέροντας ελεγχόμενη, προοδευτική και σταθερή απόδοση φρεναρίσματος κάτω από όλες τις συνθήκες.
Διαστάσεις :
Εξωτερική διάμετρος x Εσωτερική τρύπα x Πάχος
260 x 125 x 4mm
Δισκόπλακα Εμπρός JT για :
PIAGGIO CARNABY 125 Lc 4T 2007-2013 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M28FM) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 200 Lc 4T 2007-2010 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M601M) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 250ie 2008-2009
PIAGGIO CARNABY 300 ie 2012-2015 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 300 ie CRUISER 2009-2013 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)
Δισκόπλακα Πίσω JT για :
PIAGGIO CARNABY 125 Lc 4T 2007-2013 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M28FM) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 200 Lc 4T 2007-2010 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M601M) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 250ie 2008-2009
PIAGGIO CARNABY 300 ie 2012-2015 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 300 ie CRUISER 2009-2013 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 125 Lc 4T 2007-2013 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M28FM) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 200 Lc 4T 2007-2010 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M601M) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 250ie 2008-2009
PIAGGIO CARNABY 300 ie 2012-2015 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 300 ie CRUISER 2009-2013 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)
Δισκόπλακα Πίσω JT για :
PIAGGIO CARNABY 125 Lc 4T 2007-2013 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M28FM) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 200 Lc 4T 2007-2010 (Μοτέρ Leader Αρ. κινητήρα M601M) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 250ie 2008-2009
PIAGGIO CARNABY 300 ie 2012-2015 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)
PIAGGIO CARNABY 300 ie CRUISER 2009-2013 (Μοτέρ Quasar) (Euro 3)