Δισκόπλακα Εμπρός / Πίσω Peugeot Tweet 125 / Tweet 150 JT
Υλικά Ανώτερης Ποιότητας
Πλήρως θερμικά επεξεργασμένο υψηλού συντελεστή τριβής ανοξείδωτο ατσάλι, το οποίο παρέχει μέγιστη αντοχή στην διάβρωση (σκουριά) και την σκληρή χρήση, αποτελώντας έτσι μια ανθεκτική επιφάνεια φρεναρίσματος.
Βέλτιστος Σχεδιασμός
Σχεδιασμένες με βασικό γνώμονα την ασφάλεια και την ελαχιστοποίηση του βάρους, χωρίς συμβιβασμούς στην δομική αντοχή. Οι δισκοπλακες για μοτοσυκλέτες δρόμου, διαθέτουν το κλασσικό κυκλικό προφίλ για μέγιστη επαφή με τα τακάκια φρένων. Οι τρύπες μείωσης βάρους επιπρόσθετα,προσφέρουν το πλεονέκτημα καθαρισμού στα τακάκια και τον δίσκο.
Κατασκευή Ακριβείας
Κατεργασμένες στο πλησιέστερο σημείο ανοχής, για θετικό, απαλλαγμένο από τυχόν ταλαντώσεις φρενάρισμα, και τέλεια εφαρμογή.
Πλήρη Συμβατότητα με τακάκια όλων των τύπων
Δοκιμασμένες μηχανολογικά αλλά και μέσα από την χρήση, αγωνιστική και καθημερινή, συνεργάζονται άψογα με τακάκια όλων των τύπων όλους τους – μεταλλικά σιδερένια, ημί – μεταλλικά, οργανικά και Kevlar, προσφέροντας ελεγχόμενη, προοδευτική και σταθερή απόδοση φρεναρίσματος κάτω από όλες τις συνθήκες.
Διαστάσεις :
Εξωτερική διάμετρος x Εσωτερική τρύπα x Πάχος
226 x 59 x 4mm
Πλήρως θερμικά επεξεργασμένο υψηλού συντελεστή τριβής ανοξείδωτο ατσάλι, το οποίο παρέχει μέγιστη αντοχή στην διάβρωση (σκουριά) και την σκληρή χρήση, αποτελώντας έτσι μια ανθεκτική επιφάνεια φρεναρίσματος.
Βέλτιστος Σχεδιασμός
Σχεδιασμένες με βασικό γνώμονα την ασφάλεια και την ελαχιστοποίηση του βάρους, χωρίς συμβιβασμούς στην δομική αντοχή. Οι δισκοπλακες για μοτοσυκλέτες δρόμου, διαθέτουν το κλασσικό κυκλικό προφίλ για μέγιστη επαφή με τα τακάκια φρένων. Οι τρύπες μείωσης βάρους επιπρόσθετα,προσφέρουν το πλεονέκτημα καθαρισμού στα τακάκια και τον δίσκο.
Κατασκευή Ακριβείας
Κατεργασμένες στο πλησιέστερο σημείο ανοχής, για θετικό, απαλλαγμένο από τυχόν ταλαντώσεις φρενάρισμα, και τέλεια εφαρμογή.
Πλήρη Συμβατότητα με τακάκια όλων των τύπων
Δοκιμασμένες μηχανολογικά αλλά και μέσα από την χρήση, αγωνιστική και καθημερινή, συνεργάζονται άψογα με τακάκια όλων των τύπων όλους τους – μεταλλικά σιδερένια, ημί – μεταλλικά, οργανικά και Kevlar, προσφέροντας ελεγχόμενη, προοδευτική και σταθερή απόδοση φρεναρίσματος κάτω από όλες τις συνθήκες.
Διαστάσεις :
Εξωτερική διάμετρος x Εσωτερική τρύπα x Πάχος
226 x 59 x 4mm
Δισκόπλακα Εμπρός JT για :
PEUGEOT TWEET 50 2010>
PEUGEOT TWEET RS 50 2013-2017
PEUGEOT TWEET EVO 50 2014-2015
PEUGEOT TWEET 125 2010-2017
PEUGEOT TWEET PARIS 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET DOUBLE BLACK 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET i 125 2017>
PEUGEOT TWEET 150 2010-2018
PEUGEOT TWEET EVO 150 2014-2015
Δισκόπλακα Πίσω JT για :
PEUGEOT TWEET RS 50 2013-2017
PEUGEOT TWEET 125 2010-2017
PEUGEOT TWEET PARIS 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET DOUBLE BLACK 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET i 125 2017>
PEUGEOT TWEET 150 2010-2018
PEUGEOT TWEET EVO 150 2014-2015
PEUGEOT TWEET 50 2010>
PEUGEOT TWEET RS 50 2013-2017
PEUGEOT TWEET EVO 50 2014-2015
PEUGEOT TWEET 125 2010-2017
PEUGEOT TWEET PARIS 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET DOUBLE BLACK 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET i 125 2017>
PEUGEOT TWEET 150 2010-2018
PEUGEOT TWEET EVO 150 2014-2015
Δισκόπλακα Πίσω JT για :
PEUGEOT TWEET RS 50 2013-2017
PEUGEOT TWEET 125 2010-2017
PEUGEOT TWEET PARIS 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET DOUBLE BLACK 125 2015-2017
PEUGEOT TWEET i 125 2017>
PEUGEOT TWEET 150 2010-2018
PEUGEOT TWEET EVO 150 2014-2015